My readers...

Total förnedring !!!

Denna dag skall markeras som den värsta på länge...
Sagt å gjort bestämt sedan länge, det va ju dags att börja på gymet igen !!!

Jag hade tur på mitt lokala gym har dom en rabatt som innebär att man får motsvarande sin vikt i rabatt !!! Gött tänkte jag !! Då blir de inte så dyrt !!! Så idag va då dagen som innebar att det va dags för inskrivning och det ingick ju då även invägning !!!

Hoppar i alla fall upp på vågen å får mitt livs största chock !!! Tro mig de e inte undra på att jag mår skit å inget orkar !!! Men hon som skrev in mig rörde inte på en min tror hon såg mitt ansikts utryck !! Så hon blev som typ lite stel å viste väl inte riktigt vad hon skulle säga...

Men på måndag börjar mitt tränings liv med en genomgång av samtliga maskiner å prylar !!!

//Anders !!

2 kommentarer:

  1. Oj känns lite som en chock. Chock är aldrig roliga att få... Men nu kan det bara bli bättre! Keep fighting! Jag tror på dig!

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Du kommer fixa detta. Inget av möjligt.

    Tillsammans ska vi hålla träningen uppe :-)
    Kram Jessica

    SvaraRadera