My readers...

Ser mörkt ut...

Hej läsare !!

Igår mådde jag lite sådär ! Så när jag kom hem ifrån jobbet så gick jag och la mig direkt ! (Fick sova 13-14 timmar ungefär) Mår inte hundra kan man säga ! Min träning har gått ganska bra fram tills nu mitt knä gör nått så inni helvete ont att jag knappt vet vad jag ska göra ! Måste rota runt lite för att hitta mitt knäskydd ! Det måste finnas här nån stans !

Jag hoppas ju att jag ska kunna träna runt allt skit som värker och gör ont ! Får väl köra på det får gå som det går ! Inget att göra åt just det ! Hoppas att jag kan hålla mig borta ifrån fler jobbiga operationer ! Men det är ju ingen garanti i mitt liv... !!!

Det är mycket mörka tankar just nu som är mer eller mindre jobbiga försöker hålla mig på den positia sidan av saker och ting men det är svårt... !!! Det är ju så mycket mer än bara träning... Jobbet är ett av de orsakerna där till som just nu är en enda lång uppförsbacke känns det som ! Har aldrig jobbat på ett ställe där det är så många stridigheter....

Sen är det ju mycket annat oxå !! Livet tror jag att det kallas....

/Anders...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar