My readers...

Fortfarande tjock och omotiverad... :(

Hej på er mina läsare...
Söndag idag lite tungt just nu va ute en liten sväng igår det får allt dröja länge innan det sker igen !! Jag är för gammal för att hänga på krogen ! Det är verkligen inte min favorit plats att vara på !!

Det är ju bara en massa fulla snor hyvlar med bekräftelse behov...

Nä inte min grej...

Det bryr du väl dig inte om som läsare ändå :) Ni undrar säkert hur det går med mitt "nya liv" ;) ha ha ha än så länge så saknas nått !!! Mmm jag har känslan av att det heter motivation !! Men det kommer jag har ju lovat juuuu :)

Nä nu ska jag sparka mig själv i röven å ta tag i resten av den här dagen ;)

//Anders

2 kommentarer:

  1. Nej krogen är inte min grej heller :) Hoppas att du snart får upp motivation den är en viktig ingrediens för att kakan ska bli bra hihi :)
    Ta hand om dig nu!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar motivationen i veckan ;-)
    /Jessica

    SvaraRadera