My readers...

Urk på burk...

Hej läsare !

Ja en ny dag mitt i livet ! Har natt jobb den här veckan ! Känns lite så där har lite blandade kännslor inför natt jobbandet ! Det som är bra är att det ger en massa arbetad tid 12 timmar i stöten är ju inte fel ! Det ger ju hål i det övriga schemat men samtidigt så är det ju så otroligt jobbigt att jobba nätter ! Mår skit av det rent ut sagt !

Träningen går så där ! Körde ett pass igår innan jag åkte och jobbade ! Det var skönt att få det gjort men jag e nog inte helt återställd än ifrån vad det nu var jag hade, kännde mig orkeslös och spyfärdig ! Det i sig kan ju bero på att jag är fet men det har ju känts bättre förut... Nå väl ska göra likadant i morgon det var ganska upppiggande att köra ett pass så inför natten !

Nu idag blir det att ta hand om hemmet nått lite i alla fall innan det än en gång blir så att jag glider in i natten i statens tjänst :)

Må väl mina läsare
/Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar